Sigma förstärker Skåne ytterligare

cpE9an0V7UThHbxs6LgQ.jpeg Anna Wallinder ska förstärka Sigma Technology i Skåneregionen ytterligare. Anna kommer tillträda som avdelningschef i Lund/Malmö under 2016/2017.

Sigma Technology tror starkt på regionen och att via denna rekrytering kunna utöka vårt affärsområde produktinformation vidare.

Anna har arbetat inom branschen i 15 år och har en gedigen ledarskapserfarenhet. Anna är van att bygga upp starka konsultteam som blir konkurrenskraftiga på marknaden.

”Vi har idag en stark tillväxt i hela Sverige och inte minst i Skåne. För att fortsätta bygga vidare vill vi förstärka ännu mera på ledande positioner. Att Anna valde att komma till Sigma är vi otroligt glada för. Annas personlighet och kunskap kommer stärka vårt bolag från första dagen”, säger Johan Edlund, VD Sigma Technology Information AB.

Johan fortsätter:

”För två veckor sedan förvärvade vi Green Light AB med cirka 15 medarbetare i regionen. Vi har som målbild att öka kundbasen ytterligare och anställa mer personal. Annas egenskaper kommer bidra till att vi når upp till våra mål”.

För mer information kontakta: Johan Edlund, VD Sigma Technology Information AB
Mobiltelefon: +46 761 18 15 69; e-post: johan.edlund@sigmatechnology.se http://www.sigmatechnology.se

Connect

Follow us in social media