Meet Sigma Technology Origo, a New Company to Revolutionize the Content Management Market

Sigma Technology Group starts a new company, Sigma Technology Origo, named after a recently launched platform within advanced information management solutions. The company will amplify the focus on digitalization and agility of the platform to meet customer needs within the corresponding area and deliver all-compatible and easy-to-implement tech solutions.

Sigma Technology Group starts new office in Norrköping, Sweden

Sigma Technology Group, one of Sweden’s leading IT consulting and service provider companies, has announced the launch of a new division in Norrköping. With over 2,000 employees, Sigma Technology Group plans to expand rapidly and support local and global clients with advanced IT services.

Female Programming Network Embla strives to raise interest in embedded systems and technology

Sigma Technology starts a new female programming network Embla with a vision to inspire more women to pursue a career in embedded programming and create a safe place for knowledge sharing and networking. The first online event will take place on March 24th.

Storsatsning inom digitalisering – Sigma Technology startar 5 nya bolag

Sigma Technology Group har vuxit kraftigt inom digitalisering och möter stadigt ökad efterfrågan. Tillväxtresan fortsätter, därför kommer företaget under hösten 2020 och vinter 2021 att starta fem nya bolag för att stärka sin position på marknaden och säkerställa fortsatt tillväxt.

Carl Vikingsson Utsedd till Ukrainas Honorärkonsul i Västsverige och Södra Sverige

​Efter år av fruktbart samarbete med Ukraina blir Carl Vikingsson, VD på Sigma Technology Group, Ukrainas honorärkonsul i Västsverige och Södra Sverige, för att fortsätta bidra till utvecklingen av samarbetet mellan länderna.