Sigma Technology Norway - Dan Børge Høvik og Christopher Carey

Swedish leading IT consulting company establishes in Norway

One of Sweden's leading IT consulting companies, Sigma Technology Group, starts a new company in Oslo – Sigma Technology Norway AS. Having a total staff of over 2,000 people, Sigma Technology Group plans to grow significantly in the heart of Norway and support clients in renewable energy, telecom, and manufacturing industries on their digitalization and electrification journeys.

Sigma Technology Jönköping In-house

From an idea to a product – Sigma Technology to offer in-house services from Jönköping

Sigma Technology Mid provides consulting services in embedded systems, electrification, software design, and digitalization. The in-house services will complement the company’s offer and help Sigma Technology clients at any stage of the product development. Mattias Gudasic is appointed as a Business Area Manager for the In-house Services.

Sigma Technology Group rankas som Sveriges mest rekommenderade arbetsgivare av Universum

​Varje år rankar Universum svenska arbetsgivare som lyckas bäst med intern identitet, lojalitet och nöjdhet. I år har Universum utsett bolag vars medarbetare är mest benägna att rekommendera sin arbetsplats till sina kontakter och vänner. Sigma Technology Group vann första plats som Sveriges Mest Rekommenderade Arbetsgivare och kammade även hem tredje plats ibland Sveriges Bästa Arbetsgivare.

Sigma och Lynk & Co utvecklar upplevelsen av användardokumentationen

Sigma har hjälpt Lynk & Co skapa en heltäckande upplevelse av användarhandboken, som släpps tillsammans med bilens lansering på den europeiska marknaden. Upplevelsen innehåller en interaktiv användarhandbok, en Android-app och ett smart informationssystem.

Sigma Technology expands in Digitalization and Cloud in Stockholm

Sigma Technology expands within Digitalization and Cloud in Stockholm

Rickard Alfredson, Tanja Cronqvist, and Rashin Kabodvand launch three new companies within Sigma Technology Group to strengthen the Group's position in the IT sector in Stockholm. The new companies will offer first-class services in digitalization, Cloud, software design, and system development.